per-ivar@roail.no 2020-09-02 11:19:43

Velkommen til sykkelgruppa!

Sykkelgruppa i Røa IL ønsker alle velkommen - enten du er nybegynner eller erfaren, stor eller liten, ung eller gammel.

Hos oss er har vi delt oss mellom "voksengruppa" og "ungdomsgruppa" og "barnegruppa".

Voksengruppa trener mest landeveissykling (men også litt terrengsykling), og møtes hver tirsdag og torsdag kl 18:00. Tirsdag har vi "rulletrening" og torsdager intervaller. Oppmøtested er Bogstad Camping. I helgene har vi ofte langturer.

Ungdomsgruppa trener kun terrengsykling.

Dette er en god og stabil gruppe for syklister i tenårene. Her har jenter dominert gjennom flere år, men guttene hevder seg også godt. Dette er en gruppe med gode tekniske ferdigheter i terrenget, og som trener på høyt nivå.

Barnegruppa - de mellom 6 og 12 år - trener også terrengsykling

Fra høsten 2020 etablerte vi en ny barnegruppe for de som er mellom 6 og 12 år. Her står lek og moro i fokus, men vi legger også vekt på utvikling av tekniske ferdigheter. Gjennom høsten 2020 var det et solid oppmøte på samtlige treninger - helt frem til snøen og kulden kom.

Barnegruppen trener på onsdager, med oppmøte på Røa Aktivitetspark Voksenjordet (Røa ILs langrennsarena om vinteren) kl 17:30.

I 2021 starter gruppen sine treninger onsdag 7. april.

per-ivar@roail.no 2018-07-05 10:47:57

Reklame på sykkeldrakter

Norges Cycleforbund sine regler for klubbdrakter finner du her.

Røa IL sin nye Bioracer-bekledning, fra 2019, er godkjent av Norges Cycleforbund i april 2019. Trøye og bukse finner du derfor også på NCF sine nettsider over godkjente drakter.

Nettside_Bioracer_1.png

rogerroa 2015-05-23 21:31:08

Priser Sykkelgruppa

Pris for 2020 i Sykkelgruppa er kr 900,-

I tillegg kommer medlemskontingenten, som er obligatorisk for alle medlemmer i Røa IL. Medlemskontingenten må være betalt før man melder seg på aktivitet i Sykkelgruppa.

For å melde seg på aktivitet, må man først logge seg inn i Medlemsmenyen øverst til venstre på hjemmesiden (trykk på de tre horisontale strekene). Om du ikke har brukernavn og passord, ta kontakt med post(at)roail.no og vi sender deg dette. Når du er logget inn og medlemskontingent er betalt, kan du velge den aktiviteten du ønsker å melde deg på og deretter betale for dette. Når påmeldingen er gjort vil du få kvittering sendt pr e-post.

For spørsmål, ta kontakt med administrasjonen via post(at)roail.no eller på tlf 22 50 31 55 (dagtid).

Om det er noen som ikke kan betale via nettløsningen, kan medlemskontingent og treningsavgift betales direkte til Røa ILs konto:

Både medlemskontingent, kr 650,- pr kalenderår, og sykkelavgift, kr 900,-, betales begge til konto 1609 10 09122.

Husk å merke betalinger med navn og fødselsdato.