Nyheter

Vi gjentar knallsuksessen fra i fjor! Med mange og svært fornøyde kunder fra fjorårets juletresalg, gjør vi det samme i år.

Kristian Auberts vei 20 - det eneste stedet du kjøper juletrær i år!

26.11.2019
- per-ivar@roail.no

Velkommen til klubbuke hos Bull Ski & Kajakk fra og med søndag 27. oktober t.o.m søndag 3. november (søndagene er kun på nett).

25.10.2019
- per-ivar@roail.no

Vår flotte styreleder i Langrennsgruppa ble lørdag tildelt prisen som Årets ildsjel på Skiforbundets Høstmøte på Gardermoen lørdag kveld.
Prisen ble delt ut av langrennssjef Espen Bjervig og leder i Skiforbundets langrennskomite, Thorbjørn Skogstad.

21.10.2019
- per-ivar@roail.no

Mandag 21. oktober kl 18:00 arrangerer Røa langrenn klubbmesterskap i terrengløp på Voksenjordet, Røa Snøpark. Løpet er åpent for alle medlemmer av Røa IL - fotballspillere, bandyspillere, triatleter, syklister, foreldre, søsken, trenere og hjelpetrenere.

10.10.2019
- per-ivar@roail.no

Enten du trener inne eller ute i vinter eller du vil være klar til neste sesong.

Her er årets siste mulighet til å skaffe deg vår overlegne sykkel- og triatlonbekledning

07.10.2019