Goda ny leder i Røa IL

Røa IL har fått ny styreleder!. Kathrine Godager, Goda for mange, ble i årsmøtet valgt til ny styreleder i Røa IL. Vi gratulerer Goda med utnevnelsen og ser fram til dette. Goda har mange års erfaring fra styreverv og andre frivillige roller i ...

2018-04-13
rogerroa

...idrettslaget, og har også hatt "dagjobb" i idretten, både i Oslo Idrettskrets og i Norges Idrettsforbund.

Goda har med seg mange flinke folk i styret, men det mangler fremdeles to personer til styret. Er det noen i idrettslaget, som brenner for å jobbe med idrett og være med og beslutte veien videre for Røa IL, så ta kontakt med daglig leder Roger Bjørn Haugen. Det er mange spennende oppgaver som venter!

Goda selv sier dette til roail.no:

Først og fremst er jeg ydmyk for tilliten jeg har fått gjennom å få lede idrettslaget videre.

Det er så mange flinke og positive frivillige og ansatte i Røa som jeg har store forventninger til når vi skal videreutvikle tilbudet om et trygt og aktivt lokalmiljø for barn og ungdom som ønsker å være i Røa IL.

Med en sunn økonomi og flotte anlegg har Røa gode forutsetninger for nettopp dette.

Bli gjerne med og hjelpe til, vi har massevis av små og store oppgaver som skal løses. Heia Røa!

kathrine-100-100b.jpg