Årets kull i allidrett er i gang!

80 ivrige og spente barn fra Bogstad, Lysejordet og Huseby skole stilte opp i strålende vær på allidretten i går, mandag 26. august!

Vi gleder oss til å ta barna gjennom varierte og morsom trening i høst, vinter og vår:)

27.08.2019
- per-ivar@roail.no

Røa IL arrangerer Hans Majestet Kongens Gardes Flomlysdrill 2019 den 30. august - i samarbeid med Hans Majestet Kongens Garde og Huseby Skoles Musikkorps.

Dette blir en fantastisk familiefest!

Velkommen kl 20.00.

Kjøp billetter (kr 60,-) på TicketCo.no.

02.08.2019
- per-ivar@roail.no

Vi er godt inne i sommerferien, og dere passer vel på å nyte noen litt late dager?

Men nå nærmer det seg mer "action" for mange av oss - Norway Cup, Sommerskiskole, Tine Fotballskole, Røa Bogstad Triatlon og Røa Senter Høstcup er rett rundt hjørnet.

17.07.2019
- per-ivar@roail.no

Vårens utgave av Røa Bogstad Triatlon ble en kald og våt - men allikevel super opplevelse for deltakerne. Mange unge jenter og gutter stilte til start og vi hadde stor deltakelse fra andre klubber.

Nå håper vi på rekorddeltakelse i høst!

01.07.2019
- per-ivar@roail.no

Fra 1. september er Bull Ski&Kajakk vår samarbeidspartner på fritids-, løpe- og langrennsklær.

Alle som har lyst til å se og prøve/sjekke størrelser på den nye "Røa-kolleksjon" kan komme innom klubbkontoret.

Rask levering fra Bull Ski & Kajakk!

24.06.2019
- per-ivar@roail.no

Røa IL ønsker alle barn i vårt nærområdet velkommen til barnegym eller allidrett fra høsten 2019. Her får de minste barna morsom trening som bedrer motorikk, balanse og mye annet.

Allidrettsbarna får prøve mange spennende idretter gjennom hele skoleåret.

07.06.2019
- per-ivar@roail.no

Vi gleder oss til å gjenta suksessen fra tidligere år.

Familiedagen står for tur, og vi inviterer alle familier med barn (og spesielt de som har barn mellom 3 og 10 år)  til å få en super opplevelse på Plassen den 15. juni.

29.05.2019
- per-ivar@roail.no

Onsdag 12. juni inviterer vi foreldre, voksne utøvere, trenere og samarbeidpartnere på "Grillfest med "tri-opsjon"".

Vi følger opp "Rollen som idrettsforeldre"-samlingen vi hadde 27. februar, der deltakerne kom med mange gode innspill.

28.05.2019
- per-ivar@roail.no

Akersposten Mærradalen Opp ble et topp arrangement på alle måter. Selve løypa går i fantastisk flott natur. Du kan løpe på lag eller individuelt. Du kan løpe fort eller ta det rolig. Uansett så blir det sosialt, grilling og god stemning i mål.

23.05.2019