INFORMASJON OM TILBUDET FOR 2011-BARNA.

Her er litt informasjon fra idrettslaget om hva vi tilbyr barna som nå snart skal begynne på skolen.

2017-04-20
rogerroa

FOTBALL-LEK LØRDAGER KL 10.00-11.00

Lørdager kl 10.00 inviterer vi til fotball-lek på Lille kunstgress for alle barn født i 2011. Dette er et uforpliktende tilbud, hvor man kan møte opp uten påmelding. Vi hadde samme tilbudet for 2010-barna i fjor og de har fortsatt med dette helt til nå. Aktiviteten vil være alle lørdager fremover, uansett vær/langhelger etc. Her er vi avhengig av at noen ivrige mammaer/pappaer tar litt ekstra ansvar. Kontakt meg gjerne direkte: roger@roail.no / 92615431, så avtaler vi nærmere. FØRSTE GANG BLIR LØRDAG 29. APRIL siden alle baner er opptatt til Røa Cup førstkommende helg. Spre gjerne ordet om dette!

I midten av mai åpner vi påmelding til vår populære og flotte ALLIDRETT, med oppstart i slutten av august. Dette er primæraktiviteten for førsteklassingene, hvor vi får prøve mange ulike idretter. Første aktivitet i august/september er Fotball, og allidretten får også delta i Røa Cup helgen 9.-10. september (en av dagene). Lørdagsfotballen fortsetter også etter sommeren.

Gjennom sesongen er vi på Allidretten blant annet innom Innebandy (og kan delta på cup), MUDO, Orientering, Bandy (og kan delta på cup), Langrenn (og kan delta i Klubbmesterskap) og Friidrett. Er man påmeldt på Allidrett og har betalt medlemskontingent, er det kun påmelding til Klubbmesterskap i Langrenn som blir ekstra kostnad.

Med sportslig hilsen

Roger Bjørn Haugen