Oppstart Allidrett første klasse

Mandag 31. august er første dag for Allidretten (første klasse). Oppmøtested er Lille kunstgress på Røa Idrettsplass. Oppmøtetid er kl 1700 for Lysejordetelever og kl 1800 for Huseby-/Bogstadelever. Aktivitet er fotball.

2015-08-24
rogerroa

Barna stiller i gymtøy og de som har fotballsko bruker dette. Foreldre vil bli brukt som hjelpetrenere, så still i egnet tøy og med passende sko.

Påmelding gjøres via medlemsmenyen i venstre kolonne. Om den ikke synes, trykk på de tre strekene øverst til venstre. Logg inn (eksisterende medlemmer) eller gå via Bli Medlem. Betal først medlemskapet. Velg så Mine medlemskap i meny til venstre - deretter fanen Grupper/Lag. Velg RIL Allidrett og Allidrett første klasse 15/16 i de to nedtrekksmenyene og Legg til. Trykk Legg til en gang til (nederst i bildet) og gå til fanen Betaling.