Tine Fotballskole 2019

Nesten 150 barn har allerede meldt seg på Tine Fotballskole i ukene 26 og 33.

Røa IL sin fotballskolen vår ble kåret til Norges beste i 2017, og den var ennå bedre for de 250 barna som deltok i 2018.

Vi forbedrer oss stadig, så nå bør du melde deg på!

2019-05-20
per-ivar@roail.no

Tine Fotballskole - for barn mellom 6 og 13 år!

Fotballskolene er et tilbud til barnefotballspillere, altså utøvere i alderen 6-13 år.

Vi har aktiviteter fra mandag-fredag både i uke 26 og uke 33. Det blir temabaserte dager der vi jobber intenst med ferdighetsutvikling, og med en trivelig, trygg og sosial ramme. Treningene starter kl 10:00 og slutter kl. 15.00. Vi har én times hvilepause, inkludert felles lunsj, mellom kl 12:00 og kl 13:00.

NB! Nytt av i år er at vi også har et eget opplegg på Tine Fotballskole for CP-spillerne våre i uke 33. Vi håper at mange spillere - både de som er med på CP-laget i dag og andre som ønsker å delta - melder seg på her, slik at vi kan bidra til vekst på dette området både i egen klubb og i andre klubber.

Les mer og meld dere på HER

Vår fantastiske venner og  samarbeidspartnere på Joker Vækerøveien, Nina og Nan-Elise, sørger for at kiosken på banen er åpen med mye godt for både deltakere og tilskuere i disse ukene.

Joker.jpg