Svøm med oss!

Hei alle i Røa Allianseidrettslag. Triatlongruppen i Røa IL inviterer til felles svømming på Røa Bad fra høsten 2017.

2017-06-01
rogerroa

Røa Triatlon er en liten gruppe som ønsker først og fremst å gi variasjon i trening for alle treningsglede barn og voksne gjennom å arrangere felles svømming i tillegg til et mestrings og treningsstevne Røa Bogstad Tri (juni og august – se infobrevet og vår hjemmeside).

Gjennom etablering av felles svømming for både barn og voksne ønsker vi å legge et grunnlag for triatlonmiljø i Røa IL. Vi ønsker velkommen både dere som har lyst å svømme litt, dere som har lyst å prøve triatlon for første gang og dere som setter seg mål i idretten.

Vi har en tett oppfølging fra Triatlonforbundet og vil formidle informasjon om triatlonsamlinger for barn og ungdom samt konkurranser. Dette er frivillig å være med på, men veldig gøy hvis det blir flere.

For å bli på svømming med oss må man være medlem i Røa IL og medlem i Elixia Røa Bad. I følge avtale vi har forhandlet med Røa Bad vil barna ha redusert pris på medlemskap hvis foreldre er medlemmer.

Pådriveren til felles svømming er ingen andre enn Norseman-vinner i kvinneklassen i 2016, Kari Flottorp Lingsom. Kari ønsker å være tilstede på svømmingene når hun er i Oslo. Hun vil gi litt instruksjon når hun er tilstede og sette opp svømmeprogram også for dagene når hun er bortreist.

For å vite når vi kan treffes, ønsker vi å spørre dere når passer det best. Vi har satt opp en doodle plannlegger og vi ber dere å fylle inn Navn (alder) og hakke av tidspunktene som passer. Vi sikter mot et par felles treninger i uken.

Doodle planlegger

Takk og velkommen!